Frați și surori.

Sunt un copil singur la părinți. Nu am un frate sau o soră. Deși aud mereu că relațiile între frați sau surori nu sunt de cele mai multe ori unele frumoase, eu îmi doresc să nu fi fost singură la părinți. Mi-ar fi plăcut să am cu cine să mă joc atunci când copii erau la țară la bunici. Mi-ar fi plăcut să am cu cine să mă cert. Mi-ar fi plăcut să am cu cine povesti. Mi-ar fi plăcut să am cu cine urmări un film de desene animate. Mi-ar fi plăcut să fie cineva să mă apere sau pe cine să apăr de copii răi. Mi-ar fi plăcut să nu fiu singură atunci când părinții mei s-au separat. Mi-ar fi plăcut să nu fiu singură când mama s-a recăsătorit. Mi-ar fi plăcut să nu fiu singură. Consider că o soră sau un frate ar trebui să îți fie cel mai bun prieten, să îți fie mereu alături, la bine și la greu. Orice s-ar întâmpla între voi, tot frați rămâneți. Nu veți fi niciodată singuri pentru că el sau ea va fi mereu acolo. Veți găsi în fratele vostru/sora voastră un sprijin psihic sau fizic. 
Iar pentru voi, cei care aveți un frate sau o soră, iubiți-i, aveți grijă de ei și bucurați-vă de fiecare clipă petrecută împreună.

Lasă un comentariu

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro