Ce sunt drogurile?

Drogurile sunt simple substanțe care și-au găsit receptori în organismul nostru, care acționează prin grăbirea, încetinirea, sau modificarea proceselor unui anumit organ. Sunt de părere că ”drog” poate fi considerat orice lucru folosit în exces. Nu doar acele substanțe care prin natura lor chimică alterează funcționarea unui organ.
Atunci când spui că ești sau nu ești dependent de droguri cred că e o exprimare mult prea generalistă. Poți să fi dependent de multe lucruri ce pot fi considerate ”droguri”. Poți să fi dependent de internet, de muzică, de dulciuri sau de orice altceva ce îți induce o stare falsă de bine sau mai puțin bine. Este o dependență psihică. Dependența fizică se numește sevraj. Este acea stare pe care o ai după ce ți se retrage forțat sau nu, ceea ce îți făcea atâta plăcere. Bineînțeles, dependența fizică este mai des întâlnită în rândul drogurilor grele. Alcool, heroină, nicotină, amfetamină, cocaină șamd. 
Nu am consumat niciodată substanțe chimice pentru a avea o stare psihică mai bună. Deși au fost multe tentații în jurul meu. Recent, cineva mi-a spus că mi-am ratat viața dacă nu am consumat măcar o dată droguri de acest gen. Substanțe chimice. Mi-a spus că orice persoană cunoscută, orice om de știință, orice inventator sau orice actor bun, a consumat droguri. Mi-a spus asta ca și cum ar fi fost o regulă: dacă vreau să ajung cineva, trebuie să consum droguri, substanțe stupefiante.
Nu știu dacă toate aceste persoane cunoscute au consumat droguri, dar eu sunt mândră că nu le-am folosit. Nu am nevoie de un fals sentiment de bine. Prefer să simt tot ceea ce simt, conștientă. Fie durere sau bucurie. Cred că pentru a ajunge cineva este nevoie de efort și de o minte limpede. Consider că trebuie să fi cât mai sănătos pentru a fi în stare să realizezi ce îți dorești. 
Da, și eu sunt dependentă de ”droguri.” Dar de altfel de droguri. Sunt dependentă de internet și de telefonul mobil (pentru că în ziua de astăzi nu se mai poate fără), sunt dependentă de voie bună, de căldură și de iubire. Prefer să fiu dependentă de efectul acestor lucruri. Fie că oferă sentimente false de bucurie sau nu, prefer să fiu în stare să simt aceste lucruri. Nu consumați droguri!

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
