Cluj-Napoca, un altfel de ”acasă”.

Cluj-Napoca este orașul unde mi-am trăit prima iubire și cea mai dureroasă despărțire, unde am urmat prima facultate și unde m-am dezvoltat ca om.

Luna aceasta se împlinesc 5 ani de când Clujul m-a primit cu brațele deschise. Când am ajuns în Cluj, acum 5 ani de zile, eram doar o copilă. Nu știam ce mă așteaptă. Nu știam ce vreau sau ce ar trebui să fac. Am avut noroc însă să cunosc oameni deosebiți care au avut o contribuție majoră în dezvoltarea mea ca om. Cluj-Napoca este un oraș în care ceea ce contează cu adevărat este calitatea oamenilor pe care i-am întâlnit, felul în care întâmplări aparent banale au adus schimbări mai mici sau mai mari în viaţa mea. Cluj-Napoca este un oraș unde te poți îndrăgosti ușor. De oameni, de clădiri, de viață. Este magic.

Dacă cineva m-ar întreba ce îmi place cel mai mult la acest oraș nu aș ști cu ce să încep. Îmi plac clipele de liniște de pe scările de la malul Someșului din Grigorescu, îmi plac plimbările în Parcul Central, îmi plac oamenii și accentul lor ardelenesc. Îmi plac clădirile vechi. Îmi place lipsa blocurilor comuniste din centrul orașului. Îmi place să cumpăr flori de câmp de la bătrânica mea de pe strada Memorandumului. Îmi plac serile de vară din Cluj-Napoca. Și de toamnă. Și de iarnă. Și de primăvară. Cluj-Napoca are ceva special. Nu se poate explica în cuvinte. Trebuie să faci parte din Cluj-Napoca pentru a înțelege.

Dacă ar fi să o iau de la capăt, să fiu din nou la vârsta adolescenței și să fiu nevoită să aleg din nou în ce oraș vreau să plec la facultate, aș lua aceași decizie. Dacă ar trebui să renunț la Cluj, o parte din mine ar rămâne aici. Mereu aș dori să revin. Mereu m-aș gândi la perioada frumoasă ce am petrecut-o aici.

Comments
2 Responses to “Cluj-Napoca, un altfel de ”acasă”.”
  1. Minunata descrierea dar in special cadrele!

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
