Sibiu, oraș cu suflu și parfum medieval.

Sibiul este unul din orașele din România care are și va avea un loc aparte în inima mea. O să încerc să vă povestesc în câteva rânduri cum a reușit Sibiul să mă seducă, încă de la prima întâlnire. 🙂

Nu am mai fost niciodată în Sibiu, însă am auzit doar lucruri frumoase despre acest oraș. Astfel, ajunsă în Sibiu, chiar dacă nu am stat mult, am simțit imediat acel suflu medieval pe care îl emană cu atâta liniște și culoare. Am fost fermecată de străduțele sale înguste și foarte întortocheate, de arhitectura medievală a clădirilor, de freamătul sibienilor, care păreau mai joviali și mai plini de viață decât oamenii din Cluj-Napoca. Pot spune că a fost dragoste la prima vedere. 🙂

Imediat după plecarea mea din Sibiu, gândul îmi zbrua înspre el și înspre următoarea mea vizită în Sibiu. Îmi doresc să mă întorc cât de curând pentru a descoperi cu adevărat toate frumusețile lui. Până atunci, vă las cu puținele mele amintiri din Sibiu. Sper să vă placă și vouă la fel de mult ca mie. 🙂

 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
