Top 5: Lucruri dragi.

Dacă ar fi să scriu primele 5 lucruri dragi care îmi vin în minte în acest moment, atunci lista mea ar arăta așa:

  1. Biblioteca mea. Sunt cărți primite, cumpărate sau găsite, dar vă asigur că toate sunt citite. Au un loc garantat în sufletul meu și nu pot fi uitate.
  2. Globurile de zăpadă. Nu am foarte multe și nu sunt cumpărate de mine, dar îmi sunt foarte dragi. Visez să ajung și eu cândva în toate locurile acelea frumoase.
  3. Fotografiile. Îmi place foarte mult să fac fotografii. Nu cred că aș putea să trăiesc fără să imortalizez într-o fotografie momentele dragi. Sunt pastilele mele de memorie.
  4. Filmul. E întotdeauna acolo. În fiecare clipă, undeva, rulează un film.
  5. Cerceii. Am pierdut numărul perechilor de cercei pe care îi am. Nu port des cercei, dar nu mă pot opri din cumpărat atunci când văd câte o pereche drăguță. 🙂
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
