Dor de ea.

Nu s-a schimbat nimic la ea acasă. Aceeași dezordine și aceleași flori colorate în geam. Își ține hainele tot pe același scaun. Aruncate.

Îmi deschide ușa apartamentului cu același ”Mary!!!” plin de dragoste și veselie. Era obosită. Era obosită pentru că acum a intrat și ea în rândul ”oamenilor mari”. Tocmai ce a terminat facultatea și s-a angajat. Lucrează. Sunt foarte mândră de ea pentru aceste lucruri. Mereu a învățat bine. Mai bine decât mine. 🙂 Și merită tot ce i se întâmplă.

O iau în brațe și îi spun cât de dor mi-a fost de ea. Nu ne-am mai văzut de ceva timp.

Am stat de multe ori pe acelaşi pat cu obrazul drept lipit de pernă. Cumva îmi pare că a trecut o veşnicie de atunci.  Îmi e dor de momentele petrecute alături de ea, din perioada liceului. Îmi pare că, acum 5 ani, la fereastra aia de la etajul 2, am lăsat toate sentimentele, toată adolescența noastră. Sau poate le-am pierdut în altă parte, pentru că nu le-am mai găsit apoi nici măcar acolo.

Am început să ne povestim viețile exact de unde am lăsat ultima conversație. Cu ea, nu am genul acela de conversații legate doar pentru că ne e frică de tăcere. Nu vorbim doar pentru că atunci când taci, liniștea e deranjantă. Nu vorbim orice prostie doar pentru a nu se instala între noi clipele acelea îngrozitoare de liniște. Nouă ne place și liniștea. Pentru noi, nu e deranjantă. Au fost și clipe de liniște în care ne-am înțeles fără cuvinte. Ce poate fi mai frumos decât liniștea?

Nu mai suntem copii. Viețile noastre de ”oameni mari” încep să prindă contur cu fiecare zi ce trece. Poate că nu vom mai vorbi la fel de des sau poate nu vom mai avea ocazia să ne vedem la fel de mult, dar mereu voi știi că am o prietenă pe care mă pot baza.

Îmi este dor de tine și abia aștept să ne revedem. 🙂

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
