De ce?

Nu mai scriu pentru că nu mai am când. Mi-e teamă că dacă aș avea mai mult timp nu aș avea ce scrie. Mi-e teamă de ce ar putea să fie. Mi-e teamă de eșec. Mi-e teamă că aș putea rămâne goală. Sufletește, cât și trupește.
Iar voi… Voi sunteți aici și mă vizitați chiar dacă eu nu mai sunt la fel de prezentă cu rândurile mele. De ce oare? De ce faceți asta?
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
