Rămas bun.

Și-ai să mă uiți că prea departe și pentru prea mult timp plec. Și-ai să mă uiți pentru că nu mă mai vezi, pentru că nu mă mai întâlnești. Mă vei uita că așa e în viață.
Nu voi mai avea nici preț, nici nume, nici culoare. Am să mă ”prăfuiesc”. Voi fi o persoană bizară din amintiri retrăite într-o noapte de vară… Ai să treci îngândurat pe străzile pustii, fredonând un cântec trist. Același cântec trist ce-l fredonam în vremurile de altădată.
Nu știu ce s-a schimbat în mine, dar simt că s-a schimbat ceva. Ceva… la fel ca după o boală grea. Nu știu ce a fost și nici nu aș vrea să știu mai mult decât mi-e dat să știu. N-am fost nici ieri, nu sunt nici azi și nici nu voi mai fi. A fost un vis. A fost o melodie. Ce nu am cântat-o, poate, niciodată.
Te las.
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
