Copilărie.

Ce este copilăria? Pentru mine, copilăria reprezintă acel dor mare pe care îl port cu mine pretutindeni. E un dor mare, care uneori doare. Cu toate acestea, îl port cu bucurie și mereu cu zâmbetul pe buze. Toți am fost copii odată. Toți obișnuiam să stăm lângă mama și lângă tata în casa părintească. N-aveam nicio grijă și nu ne-ntrebam ce e bine și ce e rău. Avea mama grijă de tot.
Acum, mama începe să îmbătrânească, iar eu să fiu tot mai ocupată. Nu ne mai vedem atât de des, iar atunci când ne vedem nu e niciodată de ajuns. Aș da orice să pot da timpul înapoi chiar și numai pentru o zi. Aș da tot cu cea mai mare bucurie pentru încă o zi de copilărie. Mi-e dor de prietenii și jocurile de altădată. Mi-e dor să mai ascult povești cu lighioane, mi-e dor să am oră de culcare. Mi-e dor să adorm la sânul mamei gândidu-mă ce frumos îi miroase părul, mi-e dor de desenele de pe pereți, de primul meu cățel și de toate animăluțele pe care le-am avut. E un dor mare. Care uneori doare.
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
