Te voi revedea.

Te-am visat. Din nou. De ce îmi apari mereu în vise? Ce vrei să îmi spui? Te-am visat din nou, la fel ca altădată. Iar visul se încheie mereu la fel.
Așa se încheie povestea noastră: cu zâmbetul tău și cu durata unei absențe. Mult prea lungi. Încă îți mai aud cuvintele și râsetul. Încă îți mai simt atingerea pe obrazul copilăriei mele. Te-am căutat pretutindeni, chiar și în alte spații. Am încercat să înțeleg. Nu am reușit. Nu am reușit să înțeleg ce se întâmplă. O vreme, am crezut că m-ai abandonat. Nu mi-ai mai spus nimic. Nu mi-ai mai dăruit niciun vis. Probabil, ai avut treabă. Dar în seara aceasta, te-am găsit: am dormit sub privirile tale. Iar visul a fost atât de frumos și de liniștitor.  Carnea mea era carnea ta. Din cele două jumătăți ale noastre, au izvorât făgăduieli; împreună am alcătuit ziua noastră de mâine. Doar că alături de tine, nu știu când va fi ”mâine”.
De acum, știu că cele mai frumoase vise se scriu cu cerneala inimii. Una amară și plină de regrete. În visul meu, am trăit acolo unde amintirile se făuresc în doi, la adăpost de toate privirile, în liniștea unei încrederi unice, peste care, în mod curios, continui să domnești tu.
Mi-ai dat ceea ce nici nu bănuiam, un timp în care fiecare secundă de-a ta contează în viața mea mai mult ca oricare altă secundă. Îmi oferi vise frumoase. Vise pline de căldură și dragoste. Și nu înțeleg de ce. Oare voi înțelege vreodată?
Am fost doar doi copii care s-au maturizat prea devreme și nu au avut șansa de a se cunoaște ”mâine”. Tu ai plecat prea repede, iar eu am rămas aici, încercând să înțeleg visele cu tine. Ai intrat în visele mele așa cum se intră în anotimpul verii.
Sunt stăpânită de păreri de rău și de un gust amar pe care mi l-a lăsat plecarea ta. E ciudat, știu. E ciudat pentru că noi nu ne-am cunoscut decât copii fiind. Dar clipele pe care mi le-ai dăruit poartă un singur nume: vrajă. Și din câte observ, încă îl mai poartă: ele sunt făcute din eternitatea ta, din clipele magice pe care fiecare vis cu tine mi le dăruiește.
Chiar dacă nu ești aici, nu sunt niciodată singură, pentru că undeva, exiști tu. Ne vedem ”mâine”.
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
