Suflet scăldat în mare.

E soare afară. E soare și e atât de frumos. În sfârșit.
Aș vrea să fug la mare. Mi-e dor să simt nisipul jucându-se printre degetele de la picioare. Mi-e dor de soarele de vară. Mi-e dor să nu am griji. Mi-e dor de zilele când nu mă duc la job zi de zi. M-am săturat de atâtea betoane. Aș fugi la mare. Aș intra în mare și aș lăsa apa sărată să îmi spele sufletul. Să îl spele de tot noroiul adunat în ultimul an. Să spele toate visele spulberate. Aș lăsa vântul să poarte departe firicelele de nisip încărcate cu dor, iluzii și așteptări deșarte. Nu mai vreau să cad în prăpastia asta.
Aș sta la soare. Aș lăsa soarele să ardă toate prostiile din sufletul meu. Aș avea atunci sufletul împăcat. Aș învăța din nou să iubesc.
M-aș reîndrăgosti de bărbatul din viața mea. M-aș dărui cu totul mării și lui. I-aș da încă o dată sufletul meu. Un suflet normal.
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
