Suflet frânt.

Se spune că oamenii singuri sunt cei mai buni la suflet. Se spune că oamenii triști zâmbesc cel mai frumos. Se spune că oamenii cei mai afectați de viață sunt cei mai înțelepți. Și toate acestea deoarece nu doresc să vadă pe altcineva trecând prin aceleași lucruri prin care au trecut ei.
Am învățat de-a lungul vieții că trebuie să zâmbești chiar și atunci când lucrurile nu ies așa cum ți-ai fi dorit, să fiu veselă chiar și atunci când sufletul mi-e frânt și mereu să nu mă dau bătută. Au fost dăți când mi-am dorit cu ardoare un lucru, dar Dumnezeu probabil s-a gândit că încă nu sunt pe deplin pregătită. Îmi doream atât de tare acele lucruri încât îmi venea să mă pun în genunchi și să implor pentru ele. Din păcate, am învățat că nu e de ajuns.  Am fost dezamăgită de mine, mi-am reevaluat posibilitățile și am mers mai departe. Mereu cu capul sus. Mereu cu capul sus deoarece niciodată nu am vrut să arăt ceea ce simt. Nu am vrut să influențez deciziile altora și de asemenea, nu am vrut să-i întristez pe cei din jurul meu. Nu vreau să văd pe nimeni trecând prin aceleași lucruri prin care am trecut eu. Pot spune că tot ceea ce mi se întâmplă, bun sau rău, mă face să devin mai înțeleaptă.
Consider că nu degeaba trăim anumite lucruri, nu degeaba cunoaștem anumite persoane și nu degeaba astfel de oportunități ne ies în cale. Dar toate trebuie să se întâmple la timpul lor. Iar dacă crezi că poți face acel lucru, pe jumătate, l-ai obținut.

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
