Ca la METEO.

În fiecare dimineață, în timp ce mă pregătesc pentru o nouă zi de muncă, obișnuiesc să urmăresc METEO-ul de la PRO TV. Chiar dacă nu coincide mereu cu vremea de afară, îmi place să știu la ce m-aș putea aștepta. 
Ceea ce nu am înțeles niciodată este de ce îi îmbracă așa de urât pe cei care prezintă vremea. Nu am văzut în viața mea costume mai urâte sau mai kitchoase decât cele pe care le poartă Busu sau o combinație de haine mai prost aleasă decât cele ale lui Victor Slav. Singura care e cât de cât bine ămbrăcată este domnișoara blondă care prezintă rareori vremea de afară. Nu sunt critic de modă, dar arată ca niște angajați ai circului. Nu ai nevoie de studii în domeniu pentru a remarca acest lucru. Nu văd rostul acelor…haine. Oricum, atunci când ascultăm METEO, nu suntem atenți la prezentatori. Cu atât mai mult nu urmăresc prezentatorii atunci când le văd hainele. Mă oripilează. Dacă ar fi mai bine îmbrăcați poate mi-ar capta mai mult atenția. 
Într-adevar, nu e o emisiune de modă, dar ar putea să fie îmbrăcați normal. Costum, cămașă, pantofi. 
Nici nu vreau să mă gândesc că există așa ceva pe piața românească. Sper ca aceste vestimentații să fie special create pentru ei. Să rămână în interiorul trustului PRO TV. Și de asemenea, sper să nu ia nimeni exemplul lor. 
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
