Statistici.

Am o fascinație pentru statistici. Pentru numere. Mereu fac calcule. Nu am fost niciodată bună la matematică, dar mereu mi-a plăcut să fac calcule. Vreau să știu câți bani voi cheltui luna ce urmează. Vreau să știu câte minute mai sunt până se termina programul de lucru. Vreau sa știu câte zile mai sunt până vine vara. Până intru în concediu. Până vin sărbătorile de iarnă. Până împlinesc 25 de ani. Mereu calculez câte ore de somn îmi rămân pe noapte.
Nu știu pe câtă lume interesează toate aceste statistici, dar pentru mine reprezintă un stil de viață. Mă fac să simt că dețin controlul asupra lucrurilor ce mă înconjoară. Dacă știu exact cât, cum, ce și unde, îmi este mai ușor să-mi organizez timpul. Sunt persoană care știe foarte bine ce vrea și cum trebuie să fie lucrurile. Pentru mine. Iar numerele mă ajută. Rareori accept ceva ce nu se încadrează în tiparul meu.
Mulți poate spuneți că sunt o răsfățată, o mofturoasă care vrea ca toată lumea să-i facă pe plac. Nu este așa. Doar că sunt de părere că sunt singura care știe ce e mai bine pentru mine.
Așadar, ultimul calcul pe care l-am făcut este următorul: mai sunt 33 de ore până la ”minunata” zi de luni.

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
