Când eram doar o copilă.

Când eram doar o copilă, tot ce conta era numărul de ore de joacă rămase. Când eram doar o copilă, obișnuiam să mă joc în noroi. Când eram doar o copilă, nu mă interesa murdăria de pe pantalonii proaspeți spălați de mama. Când eram doar o copilă, nu simțeam frigul, foamea sau oboseala. Nu știam ce e durerea. Când eram doar o copilă, mă jucam mai mult. Când eram doar o copilă, nu obișnuiam să stau atât de mult în casă. Când eram doar o copilă, nu știam ce sunt telefoanele mobile și nu aveam nevoie de internet. Când eram doar o copilă, mama obișnuia să iasă pe fereastra și să-mi strige numele din toți rărunchii pentru a mă chema la masă. Când eram doar o copilă, peste drum de blocul meu, era o biserică de altă religie în curtea căreia obișnuiam să mă furișez pentru a mă juca la locul de joacă special amenajat. Când eram doar o copilă, obișnuiam să fur flori. I le duceam mamei. În fiecare zi, avea casa plină de flori. Când eram doar o copilă, aveam o căsuță în copacul din fața blocului. Acolo ne spuneam poveștile. Când eram doar o copilă, plecam la prins de porumbei, șopârle și ciori. Și pe acestea le duceam mamei. Avea casa plină de șopârle fără coadă, de porumbei sau ciori rănite pe care le îngrijea cu migală. Când eram doar o copilă, nu mă machiam.  Când eram doar o copilă, nu îmi stricam părul cu vopsea din comerț. Când eram doar o copilă, nu știam ce e dragostea și nu sufeream din dragoste. Când eram doar o copilă, băieții îmi erau prieteni și nu căutau să mă impresioneze prin diferite tertipuri. Când eram doar o copilă, râdeam mai mult. Când eram doar o copilă, nu știam ce e răutatea și invidia oamenilor. Când eram doar o copilă, totul era mai frumos și mai ușor. Până și rănile se vindecau mai repede. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
