Suflete nevinovate.

Am cunoscut cândva o persoană deosebită. Nu am să dau nume și nici nu am să specific date personale. Am să fac acest lucru pentru ca persoana respectivă să nu se simtă expusă fărp voia ei. 
Era o zi friguroasă de iarnă când i-am ascultat povestea. Ne-am întâlnit așa cum ne-am întâlnit deseori. Același local, aceeași cafea cu lapte și aceleași brioșe. Doar că de această dată avea să fie cu totul diferit. Avea să îmi povesteasca lucruri pe care nu mi le-aș fi imaginat vreodată.
Vroia doar să o ascult până la capăt. A început prin a-mi spune că se simte pierdută. Simțeam deja că ceva nu e în regulă. A continuat prin a-mi spune că nu se mai regăsește nicăieri, că se simte ca o pierzătoare. Că a pierdut pe toate planurile. Mi-a povestit că este dezamăgită de ea și de lumea din jur. Că nu mai găsește motive de bucurie. Că s-a săturat să lupte contra curentului și contra vieții. Că nu înțelege cu ce a greșit să îți merite soarta. Pur și simplu, nu înțelege. Mi-a povestit că a ajuns în așa fel încât să își dorească să renunțe la viața pe care a trăit-o până atunci. 
S-a gândit foarte mult cum ar trebui să o facă. A optat pentru saltul în gol de pe un bloc înalt, de vreo 8-10 etaje. I s-a părut cel mai simplu. S-a gândit doar la salt. Momentul impactului corpului ei cu asfaltul nu dorea să și-l imagineze. Durerea era prea mare. A găsit până și blocul. S-a plimbat de multe ori pe aceea stradă, uitându-se în sus, la ultimul etaj. Nu îi era frică de săritură. Știa că așa totul avea să se termine. 
Apoi, a început să se gândească cine avea să plângă după ea. Cine avea să îi simtă lipsa. Cine avea să o judece. S-a gandit până și la “persoana aceea”. La persoana care a adus-o, în mare parte, în acest stadiu. Avea să însemne ceva gestul ei pentru acea persoană? Avea să o iubească așa cum merită, într-un final? Avea să îi pară rău pentru tot ce a facut? Vroia răzbunare. Vroia să își răzbune viața de nimic pe care a trăit-o și vroia să se răzbune pe aceea persoană. Să o facă să plătească pentru tot. Un gând stupid. După alte câteva minute în care mi-a descris totul în detaliu, a făcut o pauză. Ceva s-a întâmplat înăuntrul ei.
După ce cafeaua s-a răcit, a început să se gândească că îi va fi dor de tot ce iubea. De anumite lucruri sau persoane. A început să realizeze încet, încet cât de rău a ajuns. Apoi a început să își pună întrebări. S-a revoltat. S-a supărat pe ea. S-a gândit cum a ajuns așa. Ea e o ființă puternică și nu înțelegea ce a făcut-o să gândească așa. Și-a impus să uite toate aceste lucruri, să vorbească cu cineva. 
M-a ales pe mine. Eu ascult și nu critic, în opinia ei. Am ascultat-o. Am încercat să o înțeleg. Am încercat să o îndrum. Ducea o luptă personală cu ea ânsăși. A renunțat la toate ideile pe care le-a avut. Mi-a promis că va vorbi cu cineva specializat pe astfel de probleme. Cu un doctor. Și-a ținut promisiunea.
A trecut ceva timp de la aceea întâmplare și este încă în viață. Pentru cât timp, nu știu. Dar sunt mândră de ea. Sunt mândră că a fost destul de puternică încât să continue lupta cu viața.
Fiecăruia dintre noi îi este scris cât îi va fi traiul pe acest pământ și cum îi va fi. Fiecare dintre noi va pierde, la un moment dat, lupta cu viața. Dar nu trebuie să grăbim lucrurile. Trebuie să ne trăim viața, așa cum e ea. Bună sau rea. Ușoara sau grea. Să nu renunțăm niciodată să ne dorim să fim mai buni, să învățăm cât mai multe, să ne dezvoltăm intelectual și fizic. Să ne bucurăm că trăim. 
Pentru cei care au fost pe punctul de a lua o asemenea decizie, vă rog căutați și vorbiți cu cineva. Nu vă dați bătuți. Nu renunțați la lupta voastră.
Această postare îți este dedicată ție, cea care ai ales să trăiești și ziua de mâine.
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
