Dor de vară.

Ador diminețile cu soare. Ador să fiu trezită de razele soarelui ce se furișează pe geamul camerei mele. Unul dintre primele lucruri pe care le fac când mă trezesc e să mă asigur că va fi o zi însorită. Prezența soarelui îmi decide ziua. Pentru mine, e judecătorul suprem. Sunt dependentă de lumină, de căldura și de buna-dispoziție ce ți-o ofera soarele. Mi-e foarte dor de vară.
Mi-e dor de plimbările de la miezul nopții, mi-e dor de nopțile nedormite. Mi-e dor de joaca soarelui prin părul meu. Mi-e dor de lumina caldă și de florile verii. Vara e lipsită de griji. Viața e mai ușoară, zilele sunt mai lungi și mai frumoase. Parcă și oamenii sunt mai buni. Vara, nu văd oameni încruntați, supărați sau îngândurați. Toți sunt zâmbitori și împăcați cu sine. Sau poate e doar efectul căldurii asupra mea. Poate, pentru că e anotimpul meu preferat, văd lucrurile alfel. Văd totul cu alți ochi.
Câteodată, îmi este greu să accept fapul că nu trăiesc într-o țară în care să fie mereu vară. Aș fi foarte fericită să trăiesc într-o vară continuă. Să nu am griji. 
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
