Îți mulțumesc.

În ziua când ne-am cunoscut și ne-am îndrăgostit, simțeam că pot face orice. Eram atât de fericită că m-ai ales pe mine încât nimic nu mai conta. Vroiam doar să fiu lângă tine. Să îți fiu alături. Să ne bucurăm împreună de fiecare zi. Au trecut aproape 2 ani de atunci. 
Îți mulțumesc pentru faptul că atunci când sunt tristă, mă faci să zâmbesc. Îți mulțumesc pentru fiecare îmbrățișare. Îți mulțumesc pentru faptul că îți plac animalele. Îți mulțumesc pentru fiecare cuvânt cald. Îți mulțumesc pentru fiecare sărutare. Îți mulțumesc pentru fiecare floare pe care mi-ai dăruit-o. Îți mulțumesc pentru fiecare bomboană de ciocolată. Îți mulțumesc că îți aduci mereu aminte de ziua mea de naștere, de 1 Martie, 8 Martie, Ziua Îndrăgostiților șamd. Îți mulțumesc că nu uiți de orice zi banală. Îți mulțumesc că îmi respecți intimitatea. Îți mulțumesc că nu uiți niciodată să îmi spui cât de mult îți lipsesc și cât de tare mă iubești. Îți mulțumesc că mă faci să mă simt frumoasă. Îți mulțumesc că îmi respecți familia și prietenii. Îți mulțumesc că încerci să fi plăcut în lumea mea. Îți mulțumesc că îți dai silința. Îți mulțumesc pentru faptul că lângă tine am învățat să gătesc. Îți mulțumesc pentru fiecare masaj la picioarele obosite. Îți mulțumesc că mă ajuți la toate treburile casei. Îți mulțumesc că nu mă jignești. Îți mulțumesc că îmi susții pasiunile și nebuniile. Îți mulțumesc că nu îmi dai motive de gelozie. Îți mulțumesc pentru clipele de liniște. Îți mulțumesc că te bucuri de bucuriile mele. Îți mulțumesc că ai grijă de mine, că mă faci fericită, că mă asculți, că nu mă uiți, că lupți pentru mine și pentru noi. Îți multumesc că îmi săruți fruntea și palmele în fiecare dimineață, că mă iubești,  îți mulțumesc că ești. Te iubesc!

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
