Tinerețe fără bătrânețe.


Acum câteva minute am cumpărat primele semne ale primăverii. Primii ghiocei din acest an. Îmi este foarte dragă persoana care mi i-a vândut. Este vorba de o bătrânică de 92 de ani, din Cluj-Napoca. La această vârstă, nu mai este în stare să aibe un loc de muncă pentru a se întreține. Ceea ce admir eu foarte mult la această bunicuță este faptul că, deși viața nu a fost ușoară, nu s-a apucat de cerșit, cum fac atâtea persoane mult mai tinere decât ea.

O găsesc deseori în același colț, cu florile ei pline de culoare. Nu vine în fiecare zi. E prea bătrână. Nu acceptă bani fără să vândă măcar o floare. Nu acceptă să o tratezi cu milă. Se bucură pentru fiecare bănuț câștigat, oricât de mic ar fi el. Florile nu sunt scumpe. Dar oamenii sunt prea ocupați, triști și adânciți în propriile gânduri pentru a le remarca. Așa am fost și eu. Deși am cumpărat de nenumărate ori flori de la această bunicuță, nu am privit-o cu atenție niciodată. În această seară însă, s-a întâmplat ceva. Am petrecut câteva minute împreună. 
Pe fața ei poți citi toate întâmplările frumoase sau mai puțin frumoase prin care a trăit. Fiecare adâncitură a feței trasmite câte o durere sau o clipă de fericire. Nu știu multe despre dânsa. Nu știu nici măcar cum se numește. Nu am întrebat niciodată. Poate din indiferență sau poate de jenă. Poate e prea bătrână pentru a mai sta de vorbă cu toți curioșii. În schimb, zâmbetul tind să cred că este același dintotdeauna. Este cald, sincer și plin de dragoste. Mereu îmi spune “fata mamii”. Avem nevoie de mai mulți oameni de acest gen. 
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
