Tată doar cu numele.

Nu am înțeles niciodată oamenii care renunță la copii lor. Eu nu am avut tată. Omul căruia ar trebui să îi spun “tată” nu m-a iubit. A ales să renunțe la mine mult prea ușor. Nu a fost cel mai bun dintre oameni, dar l-aș fi iubit așa cum era. Doar era tatăl meu. Nu am avut ocazia să-l cunosc cu adevărat. A lipsit noțiunea de “tată” din viața mea. A lipsit acea figură paternă. Poate ar fi fost altfel. Poate încă eram copil. Nu mă maturizam atât de repede. Nu înțelegeam viața atât de timpuriu. 
Singurele amintiri sunt cele în care se certa cu mama, cele în care era beat sau serile în care nu venea acasă. Am încercat să îl caut, să iau legatura cu el. M-a respins a doua oară. Atunci am înțeles că nu are rost. 
Cu toate acestea, consider că am crescut frumos. Am devenit un om de care rudele mele pot fi mândre. Am învățat să mă descurc singură, să iau deciziile corecte pentru mine, să îmi clădesc o viață frumoasă. Atât cât am putut. Nu sunt încă pe „picioarele mele”, dar sper că se va întâmpla și acest lucru cât de curând.
Au trecut 17 ani de când l-am văzut ultima dată. Poate vor mai trece încă 17 până îl voi revedea. Mă mai gândesc uneori la el. Dacă mai trăiește, cum trăiește și unde. Dar nu-i mai simt lipsa. Acum, e doar o persoană ce a trecut prin viața mea. 
Nu-i doresc răul. Sper să fie sănătos, fericit și împăcat cu sine. Așa cum sunt eu.

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
