Terapie.

Psihologii spun că atunci când ai o problemă sau o dilemă, este bine să îți așezi ideile pe o hârtie. Negru pe alb. Totodată, aceeași psihologi, afirmă că prin scris poți găsi soluție la problemele tale. Te poți elibera.

Așa a început și povestea blog-ului meu. Aveam o grămadă de idei și nedumeriri ce se învârteau ca nebunele în mintea mea și nu le găseam rezolvare. Am început să scriu. Nu știam de unde să încep și ce să scriu. Îmi era puțin teamă de ce voi citi. Mi-am luat inima în dinți și am scris primele rânduri. Apoi am început să scriu despre orice îmi trecea prin minte. Nu am ținut cont de cronologia evenimentelor. Povestesc exact ce întâmplări îmi trec prin cap, chiar dacă nu s-au petrecut în ordinea scrisă de mine. Etalez fără jenă invidiile, frustrările sau trăirile mai puțin nobile.
Astfel, când toate nedumeririle au fost așternute în fața ochilor, am devenit mai calmă, mai răbdătoare. Starea mea emoțională s-a îmbunătățit simțitor. Am început să văd lucrurile cu alți ochi. Am început să analizez situațiile din alte puncte de vedere. Am exprimat sentimente pe care mi-ar fi fost greu să le dau glas. Și am reușit să las deoparte tot ce cândva îmi dădea bătăi de cap. M-am eliberat de încărcătura emoțională prin cuvinte scrise.
Mă vindec prin cuvinte. Ies din miezul problemelor și învăț să caut soluții. Îmi este mai ușor așa pentru că le privesc cu mai multă detașare. Din exterior. Sunt un simplu cititor al gândurilor mele. Uneori sunt și critic, dar și admirator.

Consider că cel mai important e să fi sincer cu tine însuți, să exprimi clar tot ceea ce simți și să nu îți fie teamă că vei fi judecat de cel care, poate, îți va citi rândurile. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
