Calitate sau defect.

Consider că fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de puțină nebunie, câteodată. Fiecare dintre noi trebuie să riște, să ia o decizie pe negândite, să creadă orbețte în ceva. Sunt o persoană foarte nehotărâtă. Astăzi spun un lucru, mâine spun altceva. Niciodată nu am reușit să îmi fac planuri pe termen scurt. Mereu am decis atunci, pe loc. Am ținut cont foarte mult de ceea ce am simțit în momentul respectiv. 
Sunt și foarte impulsivă. Fac și zic exact ceea ce gândesc. Uneori sunt chiar prea sinceră. Dar cred că e mai bine așa. Decât să amăgesc oamenii cu vorbe false, mai bine spun adevărul sau tac din gură. Una din doua. Daca nu vrei să îmi auzi părerea, nu pune intrebarea. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
