Despărțiri fericite.

De ce ne e teamă nouă, femeilor, de despărțire? De ce ne e teamă să renunțăm la omul de lângă noi chiar și atunci când nu ne e bine lângă el? De ce ne e teamă să rămânem singure? 

De cele mai multe ori preferăm să ne petrecem viața alături de o persoană care ne face rău, care ne înșeală și care ne minte. Ne agățăm de persoana respectivă, iar ea nu-și dorește decât să iasă din relația ce o are cu noi. Avem impresia că ceea ce simțim e iubire, dar de fapt e doar frica de a rămâne singure. Devenim egoiste, posesive și furioase. Furioase pentru că ne dăm seama că noi suntem cele care iubesc mai mult în acea relație. De fapt, cel de lângă noi începe să se depărteze. Caută compania altor persoane, începe să aibe alte preocupări. Și toate acestea nu ne includ. Încetăm să îi mai cunoaștem prietenii, încetăm să luăm parte la aceleași activități, încetăm să mai existăm pentru el. Putem fi chiar înșelate, trădate și tot nu renunțăm. Vrem să credem că așa ceva nu ni se poate întâmpla tocmai nouă și închidem ochii.
Ceea ce nu știm e că “răul” poate fi benefic uneori. “Răul” poate fi considerat un dar foarte valoros. Încearcă să ne îndepărteze de oamenii urâți din viața noastră. Dacă am accepta mai ușor acest lucru, am accepta totodată și trădarea, minciunile, răutățile sau dorința celuilalt de a pleca de lângă noi. Ne-am bucura de despărțiri. Da, este posibil. Dacă am trece peste frica de despărțiri și abandon, peste toate frustrările și am accepta comportamentul celor din jur ca fiind modalitatea prin care viața ne arată că ne iubește și ne pregătește ceva mult mai frumos și mai măreț, chiar ne-am bucura de despărțiri. 
Ar trebui să vedem fiecare lucru rău, fiecare minciună ca un lucru bun, din care putem învăța ceva. Ar trebui să fim mai sincere cu noi înșine. Dacă am aprecia clipa în care adevărul iese la suprafață, poate am fi oameni mai buni. Cum ne-am mai schimba! Ne-am iubi mai mult și am renunța mai ușor la lipsa de iubire a celui care nu ne mai iubește!

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
