Schimbarea vine de la noi.


Multă vreme mi-am dorit să schimb câțiva oameni de lângă mine. Aveam o viziune exactă despre cum ar trebui să fie și credeam că e cel mai bine pentru ei. Dar mai ales pentru mine. Îmi doream cel mai mult să îi schimb pentru a ne înțelege mai bine, să avem o relație de prietenie mai bună. Fiecare eșec aducea după el o grămadă de frustrări. Toate aceste frustrări mă făceau să nu renunț, să continui să fac schimbări. Trăiam într-un cerc vicios. 
Am trăit așa până când cineva mi-a zis într-o bună zi că de fapt, nu ei sunt cei care trebuie să se schimbe, ci eu. Nimeni nu poate schimba pe nimeni. Omul se schimbă doar atunci când vrea. Schimbarea trebuia să vină din partea mea, a fiecarui om în parte. Eu eram cea care trebuia să se schimbe. Eu trebuie să mă schimb în raport cu oamenii pe care doream să-i schimb. Trebuia să mă modelez după fiecare caracter în parte. Pentru că de schimbat, omul nu se schimbă niciodată cu adevărat. Suntem cum suntem, dar deseori ne modelăm după cel de lângă noi. Trebuia să privesc lumea altfel. Să mă bucur de fiecare om, așa cum e el. Cu bune și rele. Cu calități și defecte. Cu opinii și stiluri de viață diferite. 
La început, mi s-a părut teribil de greu. Nu știam de unde să încep și ce ar trebui să schimb. Dar ideea că lucrurile sunt acum la mine, îmi oferea un comfort nemaipomenit. Încet, încet, am început să avem o relație mai bună, mai calmă, mai liniștită. Am învățat că trebuie să ai încredere în oameni. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
