Prima și ultima bătaie de inimă.

Cred că fiecăruia dintre noi îi este dor de aceea perioadă fără griji, plină de veselie și râsete, numită “copilărie”. Îmi este dor de jocurile din fața blocului, de căsuța din copac, de noroaiele ce deveneau telefoane mobile sau de ora 21:00 când trebuia să renunț la joacă. Renunțam, pentru că așa spunea mama. Ce ușor era când trebuia doar să o ascult pe mama! Nicăieri nu mă simțeam mai bine decât printre acele blocuri gri, care mă știau cel mai bine și care mă credeau. Acolo nu gândea nimeni. Fiecare își trăia copilăria cum știa mai bine. Fiecare zi însemna o nouă aventură. Pomi verzi, flori furate din fața blocurilor, fructe crude sau coapte, miros de iarbă și cerul deasupra noastră. Apoi prima bătaie de inimă, sub copacul din fund. 
Ne-am cunoscut și am devenit prieteni. Nu știam ce înseamnă noțiunea de “iubiți”. Eram prea mici. Eram copii. Am continuat așa mult timp. Fiecare dintre noi creștea, se dezvolta ca om. Iar atunci când am avut impresia că “suntem oameni mari” am încetat să ne mai numim “prieteni.” Fiecare și-a văzut de viață. Iar viața ne-a purtat pe drumuri total diferite. El cu ale lui, eu cu ale mele. Am încetat să ne mai interesam unul de altul.
Au trecut anii. Din păcate, unul dintre noi a încetat să se mai “joace”. Inima lui a încetat să mai bată. L-au iubit și încă îl mai iubesc mulți oameni. Cățelul pe care îl mângâiam ca și copii îi va fi mereu credincios. Va fi mereu în inimile și amintirile noastre. Nu îl vom uita niciodată. Poate așa a fost să fie…

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
