Call Center Confidential.

Viața într-un call center nu este una foarte interesantă. În fiecare zi același lucru. Zi după zi. Același birou de pal, aceleași fețe cunoscute. Aceleași conversații de la țigara înaintea începerii  programului. Aceleași frustrări sau experiențe. Lucrez de 2 ani într-un astfel de loc, dar nu am motive să mă plâng. Aici am învățat să imi doresc mereu să învăț lucruri noi pentru a-mi menține intelectul viu, am învățat despre caracterul îndoielnic al oamenilor și despre faptul că fiecare dintre noi trăiește pentru propriile interese. Nu să facă bine altoră. Fiecare se gândește la sine. Cu un egoism aparte. Fiecare dintre noi trăiește cu impresia ca nu există două locuri sub soare, decât unul. Se luptă pentru a fi pe placul altora, dar nimeni nu e prieten cu nimeni. Te întreabă “ce mai faci?” doar pentru a ști dacă o duci mai bine sau mai rău decât ei. Îți cer părerea doar pentru a o transmite mai departe. Îți fac complimente, dar de fapt gândesc opusul. Îți zâmbesc, dar nu e zâmbetul lor. Și atunci tot ce îți rămâne este să iei o carte bună în mână și să te izolezi în lumea ei. Să citești fiecare rând ca și cum ar fi ultimul, să îți imaginezi că tu ești personajul principal și să evadezi într-o altă lume. Una mai palpitantă și mai frumoasă. Acolo unde fiecare gând este expus, fiecare sentiment e real. Am citit foarte multe cărți. Am evadat de foarte multe ori. Am reușit să mă feresc astfel de răutățile oamenilor și să continui să cred în frumos. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
