Străzile copilăriei noastre.

Ne-am petrecut copilăria și adolescența împreună. Am frecventat aceeași școala. Am avut aceleași vise, aceleași planuri pentru viitor. Am fost cei mai buni prieteni înainte de toate. Am crescut împreună. Apoi el a plecat la facultate, cum pleacă toți băieții din orașele mici. Vroia să cunoască lumea nouă ce îl aștepta dincolo de granițele impuse de societatea în care trăisem până atunci. A început o nouă viață, într-un loc diferit de ceea ce văzuse până atunci. A început să cunoască o lume nouă, tânără, frumoasă în care s-a integrat imediat. Lumea mea era distrusă. Eu trăiam încă pe aceeași stradă singuratică a copilăriei mele. Aceeași oameni și aceleași concepții. Ne vedeam rar, povesteam des. Cu răbdare, a venit și ziua plecării mele. Nu am să uit niciodată ochii înlăcrimați a mamei mele, realizând că fetița ei a crescut și nu va mai fi niciodată aceeași. Am ajuns mai aproape de el. Alte străzi, alt stil de viață. Totul era nou pentru amândoi. Nu știam să trăim în această lume necunoscută. Împreună, parcă ne înghițea. Separat, eram liberi. Încet, încet, fiecare a crescut și s-a schimbat. Am început să ne dorim alte lucruri, să avem alte sentimente, să fim alte persoane. Inevitabilul s-a produs. Drumurile noastre s-au despărțit într-o urâtă zi de februarie, în care eu nu mai puteam simți altceva decât frigul de afară. Toate întâmplările triste din viața mea au avut loc iarna. Poate de aceea nu îmi place acest anotimp. Au trecut doi ani de atunci. Fiecare și-a refăcut viața alături de alte persoane frumoase. Din când în când mai primesc câte un telefon de la el, dar nimic mai mult. Va rămâne mereu o persoană dragă, un prieten care se poate baza pe mine pentru orice. Voi fi mereu acolo pentru el. Suntem cu totul alte persoane, dar ne leagă amintiri frumoase. 
Niciunul dintre noi nu s-a mai întors pe străzile copilăriei noastre. 

Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
