Primul cuvânt.


Am creat acest blog mai mult din dorința de a-mi așeza undeva ideile, gândurile și frământările. Cu toate că avem prieteni, părinți sau cunoștiințe cu care relaționăm și povestim zi de zi, rămân lucruri nespuse. Dorințe lăsate în umbră. Vise la care renunțăm mult prea ușor. Și atunci mi-a venit ideea blog-ului. “Cum ar fi dacă aș avea un loc numai al meu unde visele pot deveni realitate? Unde speranțele iau amploare. Unde fiecare idee măreață poate deveni realizabilă.” Aici îmi voi așeza frumos tot ce e mai important pentru mine. Nu am mari speranțe. Dar doresc ca și puținii oameni care îmi vor citi rândurile să găsească în ele ceea ce eu doresc să le ofer: un moment de respiro, de visare, de amuzament sau de ce  nu, de iubire.

Cam atât pentru astăzi. Vă pup!
Lasă un răspuns

  • Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
  •  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau
  • Ro2.ro - Promovare si statistici web
  • PHANTOMs TOP
  • Anunturi Gratuite
  • Web-Links.ro
